vrijdag 18 juli 2014

Paris is always a good idea

Hallo allemaal,

Afgelopen week bezocht ik Parijs met een bijzondere vriendin. 
Ondertussen mijn vijfde keer geloof ik. Wat blijft het toch een geweldig mooie stad. 

We waren er vier dagen en hebben heel veel gelopen, gezien en ontzettend genoten.


Graag laat ik jullie enkele foto's zien.




We verbleven in hotel Astrid, een prima hotel 
op ca. 15 minuten lopen van de Champs-Élysées en de de Arc de Triomph. 
Vanuit onze kamer hadden we dit mooie uitzicht. 


~ Dag 2 ~ 

Een vanzelfsprekend bezoekje aan de Eiffeltoren. 
We namen de lift naar de tweede etage en genoten van het geweldige uitzicht. 









Een bezoekje aan Ladurée kon niet uitblijven, 
dit is één van de 'moetjes' als ik in Parijs ben. 
We hebben onze ogen uitgekeken! De boutique en het restaurant had ik nog niet van binnen gezien. 
Daarna even 'bijkomen' met een lekkere cappuccino. 


~ Dag 3 ~ 

Notre Dame en Montmartre.












Een apart, klein antiek-/brocante winkeltje. 
Hier kocht ik twee paarse bordjes. 


~ Dag 4 ~ 

Onze laatste dag alweer. 
Na een uurtje shoppen, hebben we onze reis afgesloten in het Ladurée restaurant. 



 En natuurlijk kocht ik iets lekkers om thuis na te genieten...




Au Revoir Paris!




~ Een kaarsje voor alle slachtoffers en nabestaanden 
van de vliegtuigramp. ~








Ik wens jullie allen een fijn weekend!

Hopelijk hebben jullie niet al te veel last van de hitte. 
Ik blijf in ieder geval binnen met mijn aircooler.





Lieve groet,

Nadine




Best Blogger Tips

6 opmerkingen:

  1. Wauw! wat een prachtige foto's!! X Chris :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nadine....wat is het toch mooi in Parijs en je hebt prachtige foto's gemaakt....super...en ja die hitte is weer.....te.....fijn weekend nog en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's Nadine! Zwart wit foto's geven toch ook wel een apart sfeer. Ik vind het mooi. Je hebt weer een mooie sfeer impressie gemaakt.Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine